Radiator racire auto
Radiator racire pentru alte mărci de automobile
Radiator racire pentru automobile
Radiator racire DUPĂ TIP
-
Top PrețAutopieseonline24.ro garantează Radiator de înaltă calitate la prețuri foarte atractive.
-
Costuri de livrareEconomiseşte pe costuri de livrare Livrare gratuită pentru comenzi de peste 560 RON
-
Gamă largăÎn momentul de faţă, gama noastră de produse depăşeşte 500000 piese auto
-
Livrare rapidă!
Modalități de livrare
-
Catalog de Radiator apa originale:
Înlocuiți dispozitivul Radiator racire defect sau a cărui durată de utilizare a expirat! Găsiți informații utile cu privire la Radiator racire
Funcțiile radiatorului depind de sistemul căruia acesta aparține. De exemplu, există componente pentru răcirea motorului sau a uleiului din sistemul de lubrifiere a motorului, a lichidului din servodirecția hidraulică, a transmisiei sau diferențialului. Există, de asemenea, și piese folosite în sistemele de încălzire a habitaclului. Majoritatea radiatoarelor moderne sunt fabricate din aluminiu, datorită abundenței sale ca și resursă naturală. În calitate de lichid de lucru, este utilizat lichidul de răcire sau uleiul. Din punct de vedere structural, radiatoarele reprezintă niște tuburi conectate prin aripioare plate sau ondulate, ceea ce le sporește eficiența la răcire. Aerul rece este adesea furnizat de ventilatoare electrice, sau pătrunde prin orificiile de aer încorporate în caroseria vehiculului. Radiatoarele cu ulei au turbulatoare speciale pentru îmbunătățirea fluxului de aer. O grilă de radiator protejează, de obicei, radiatorul și previne pătrunderea în interiorul acestuia a pietrelor și altor obiecte străine.
Dacă temperatura exterioară este una joasă, iar motorul nu a ajuns încă la temperatura sa de funcționare, lichidul de răcire se mișcă în cerc mic. În acest caz, conducta inferioară va fi rece. În alte cazuri,aceasta este un semn al:
- Defectării termostatului;
- Ruperii pompei de apă;
- Prezenței bulelor de aer, sau a murdăriei excesive în sistem.
Cauza exactă poate fi stabilită la un atelier auto.
Aerul poate intra în sistem din cauza:
- Unui capac prea slab al rezervorului de expansiune;
- Defecțiunii supapei capacului radiatorului;
- Scurgerilor la furtunurile și conductele de intrare.
Bulele de aer apar și atunci când nu purgeți corect radiatorul după înlocuirea lichidului de răcire. De asemenea, acestea pot apărea din cauza scurgerilor de la chiulasă sau a uzurii garniturilor acesteia, ceea ce duce la pătrunderea gazelor de eșapament în sistem.